مقدمه بر دیژورنال

فوریه 4, 2009

مدتهای مدیدی است که می خواهم بنویسم ولی منصرف می شوم. به قدری حجم اطلاعات جدید زیاد است که کامپیوتر هم منفجر می شود چه برسد به مخ من بیچاره! بعد هم که تصمیم می گیرم بنویسم ملاحظه حال خواننده ها را می کنم که با خواندن مطالب و حقایق تلخ حالشان از این که هست بدتر خواهد شد…ول می کنم و می روم بیرون…هر چه را می بینم مرا به یاد توطئه ها و برنامه ریزیهای  نظم نوین جهانی می اندازد و وقتی می بینم که چقدر سریع به آن دوره وحشتناک نزدیک می شویم با خودم عهد می کنم که بیکار ننشینم و اندکی از آنچه  می دانم را به طور ساده بنویسم…وقتی به خانه بر می گردم و به عمق فاجعه فکر می کنم باز منصرف می شوم.. به من چه ربطی دارد که ساعتها بنشینم و ترجمه کنم و خودم را بکشم تا جملات فارسی در ذهنم ساخته شوند…چرا اینکار را بکنم وقتی هزار کار بیخود دیگر هم دارم که انجام دهم!! در نهایت به نظر من همه کارهایی که در دامن ما به اجبار گذاشته شده بیخود هستند مخصوصا کارهای مسخره ای مثل درس خواندن و امتحان دادن و یا دنبال لقمه نان دویدن…فکر می کنم که شاید بهتر باشد در زمان به عقب برگردم..مثلا قرن ۱۸…یا نه…زمان مصر باستان…بعضی ها فکر می کنند که آن زمان امکانات این دوره نبوده است ولی غافل از این حقیقت هستند که هر چه به جلو می رویم تمدن انسانی و وجدان بشری و از همه مهمتر عقل و شعور رو به تنزل می رود. ۶ میلیارد و نیم هم موش آزمایشگاهی در دسترس هست و زمین هم برای دفن کردن لاشه های موشها کافی خواهد بود…اینطور فکر نمی کنید؟! نه کسی می فهمد شما که هستید نه کسی فرصت می کند به یافته ها و ارزشهای شما فکر کند. بدون هیچ اثری می آییم و می میریم. عده ای هم که دلشان بسیار خوش است و از دنیا و مافیها بی خبرند دنبال یافتن جفت مناسب برای ارضای غریزه و بقای نسل می باشند…باشد…آنها هم دنیای کوچک خودشان را دارند و من سرزنششان نمی کنم ولی به شرطی که کاری به کار من نداشته باشند که بی نهایت خسته و عصبی هستم !

بلاخره بعد از کش و قوس بسیار «دی ژرونال» را ساختم. اینجا فقط از جن و روح و حقایق تاریخی…حرف نمی زنم. از مسائل دیگر هم خواهم گفت مثل جادوگری – انواع جادو و مهمتر از همه در مورد روشهای خودسازی و خودشناسی تا جایی که ممکن باشد خواهم گفت. دیگر اینکه از درمان بیماریها و آنچه که دکتران به شما نمی گویند…متد تهیه انواع عودها و چایهای شفا آور. همینطور پرده برداری از بزرگترین دروغهای پزشکی و غیر پزشکی ! مواد مخدر آشنا و مواد مخدری که هر روز مصرف می کنیم بدون اینکه با آن آشنا باشیم….الی آخر.

برای پیش بردن این وبلاگ به کمک و نظرات شما نیاز شدید دارم چون بسیار خسته هستم و دلیلش را هم نمی دانم.شاید سالهای متمادی تحقیق و تفحص باشد که البته هیچ وقت تمام نمی شود و من همیشه دانشجوی طبیعت و کائنات باقی خواهم ماند. پس ساپورت و پشتیبانی تا جایی که امکان دارد با گذاشتن کامنت و ایمیل بکنید.

تذکر غیر دوستانه هم به افراد بیکاری که وبگردی می کنند و بدون داشتن سواد کافی حرف می زنند این است که به این وبلاگ مراجعه نکنید مخصوصا برای وقت گذرانی..به جای آن بروید سر کوچه و آفتاب بگیرید و روی اعصاب ما هم راه نروید.

3 پاسخ to “مقدمه بر دیژورنال”

  1. candis said

    واقعا مطالب رو دوست دارم و قطعا دنبال خواهم کرد دوست عزیر

    در حقیقت مدتیست که مثله تشنه که به دنبال آب هست، دنبال حقیقت وجودی هستم. حقیقتی که قطعا فقط در درس خواندنو کار و … خلاصه نمیشود.

    حقیقتی که بهش ایمان دارم که هر انسانی دنیای خودش رو میسازه و این جهان جایی هست برای تقابل انرژی ها

  2. ممنون از مطالب بسیار زیبا و آموزنده تون
    یه سوال داشتم و اینکه شما ادمین پیج تناسخ تو فیس بوک هستید؟
    منتظر مطالب بعدی هستم

  3. oxin said

    خیلی ممنون که اطلاعاتتون رو دراختیار دیگران میزارید.من خیلی مشتاقم که مدیتیشن کنم و از کالبدم بیرون برم،ولی نمیدونم چطور باید شروع کنم و اصلن چکار کنم،نمیدونم کلاسهای یوگا که دیگه همه جا باب شده به من کمک میکنه یا نه
    با سپاس ا ز شما

پاسخی بگذارید

